S.S.S.

Sıkça Sorulan Sorular

S.S.S.

Sıkça Sorulan Sorular

Alışveriş Bilgileri

Hangi Kargo Yöntemleri Mevcuttur?

Tüm siparişler standart teslimat ile sevk edilmektedir. Paket bizden ayrıldıktan sonra, gönderinin teslim edilmesi 1 ila 3 iş günü sürebilir.

Uluslararası Gönderim Yapıyor musunuz?

Evet yaparız! Sevkiyat adresi doldurulduktan sonra gönderi maliyetleri hesaplanmaktadır. Gönderim bedeli ülke başına farklı olabilir.

Paketimi Almam Ne Kadar Sürer?

Siparişinizi verdikten sonra, paketinizi hemen işlemeye başlayacağız ve kargo şirketine vereceğiz. Türkiye’deki sevkiyat 1 ila 3 iş günü kadar sürebilir, uluslararası sevkiyatlar ülkeye göre farklılık gösterebilir.

ödeme bilgileri

Hangi Ödeme Yöntemleri Kabul Edilir?

Kullandığımız ödeme ağ geçidi üzerinden kolayca ve güvenli bir şekilde ödeme yapabilirsiniz, kullandığımız sağlayıcı Iyizico’dur. Kart bilgilerini asla saklamıyoruz.

Lütfen web sitemizin Internet Explorer ile uyumlu olmadığını unutmayın.

Online alışveriş güvenli midir?

Elbette güvenlidir, web sitemiz şifrelenmiştir ve güvenli bağlantı için SSL kullanmaktadır ve bankacılık bilgilerinizi asla işlemez veya kaydetmez. Herhangi bir sorunuz varsa daha fazla bilgi için lütfen bizimle iletişime geçin.

Siparişler ve İadeler

Siparişimi Nasıl İptal Edebilirim veya Değiştirebilirim?

Bir siparişi iptal etmeniz / değiştirmeniz gerekirse, siparişinizi verdikten sonra 4 saat içinde bize e-posta göndermeli veya bizi aramalısınız. Ürünler depomuzdan hızlı bir şekilde taşınır !!

Bir şeyin nihai satış olup olmadığından emin değilseniz, lütfen bizimle iletişime geçin.

Sipariş vermek için bir hesaba ihtiyacım var mı?

Sipariş vermek için bir hesap oluşturmanız gerekmez, ancak yine de gönderim bilgilerinize ihtiyacımız var. Hesabınız ile önceki siparişlerinizi görebilir, durumlarını görebilir ve özel kampanyalardan faydalanabilirsiniz.

Siparişimi Nasıl Takip Ederim?

Web sitemizdeki bazı öğeler bir teslim süresi gerektirebilir. Genellikle bekleme sürelerini öğenin sayfasında listeleriz. Hala özel sorularınız varsa, lütfen çevrimiçi Sipariş Numaranızla bizimle iletişime geçin.

 

Ayrıca Hesap Sayfanızı da kontrol edebilirsiniz.

Hesap Sayfanızdaki Durumların bir açıklaması

  • İnceleniyor ve Kabul Edildi: İşlemenin ilk adımları. Siparişinize bir göz atıyoruz ve doğru şekilde yönlendiriyoruz.
  • Askıya alındı: Siparişinizi araştırıyoruz, sizinle iletişime geçebiliriz.
  • Teslimat beklemede: Tüm ürünlerimiz var ve siparişiniz toplanıp, paketlenip sevk ediliyor.
  • Tamamlandı: Depomuzdan çıktı!